آغاز طرح قرآنی رضوان ۳۰ روز ۳۰ جزء هم زمان با ماه مبارک رمضان 

آغاز طرح قرآنی رضوان ۳۰ روز ۳۰ جزء هم زمان با ماه مبارک رمضان 

تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۴۰۰
سهیلا بهادری گفت: یکی از برنامه های کانون ام ابیها در ماه مبارک رمضان، طرح قرآنی رضوان ۳۰ روز ۳۰ جزء است که هم زمان با آغاز این ماه مبارک و با مشارکت موسسه خیریه نسیم مهربانی شروع است.

«سهیلا بهادری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: یکی از برنامه های کانون ام ابیها در ماه مبارک رمضان، طرح قرآنی رضوان است که هم زمان با آغاز این ماه مبارک و با مشارکت موسسه خیریه نسیم مهربانی شروع است.
 


رابط کانون فرهنگی هنری ام ابیها روستای تل شیراز عنبرآباد افزود: در این طرح با مشارکت بچه های مسجدی روزانه به نیت اموات ۲ ختم قرآن کریم برگزار می شود و به همین منظور کسانی که تمایل دارند یک ختم قرآن کریم به نیت اموات آنها در ماه مبارک رمضان قرائت شود، نام و نام خانوادگی متوفی را به ما اعلام می کنند.


وی بیان کرد: یکی دیگر از برنامه های کانون در این ماه مبارک، برگزاری دوره مجازی مشاوره خانواده با محوریت مهارت های همسرداری و فرزند پروری است که روز گذشته با حضور یک مشاور برگزار شد.


بهادری ابراز کرد: یکی از برنامه های هر ساله در آستانه ماه مبارک رمضان، ذبح گاو نذری است که با جلب کمک های مومنانه اهالی روستا یک راس گاو خریداری و ذبح شده و سپس گوشت های قربانی در بین خانوارهای نیازمند توزیع می شوند.


رابط کانون فرهنگی هنری ام ابیها روستای تل شیراز عنبرآباد ادامه داد: امسال نیز یک روز قبل از شروع ماه مبارک یک راس گاو ذبح شده و گوشت های قربانی در بین ۳۰۰ خانواده نیازمند توزیع شد.


وی در خاتمه عنوان کرد: علاوه بر این نیز در نظر داریم در این ماه مبارک با جلب کمک های مومنانه خیرین و مردم بسته های معیشتی تهیه کرده و در بین خانوارهای نیازمند روزه دار توزیع کنیم.

پایان پیام/ 586